Otkrijte kako smo poznati svetski lanac fast food restorana KFC posredstvom digitalnih kanala pre svega, pozicionirali kao jednog od lidera na domaćem tržištu
KFC, poznati svetski lanac fast food restorana, prisutan u preko 100 zemalja širom sveta, 2009. godine dolazi i u Srbiju. Kao njihova digitalna agencija i dugoročni partner pomogli smo im da naprave prve korake u digitalnom svetu, razvijajući naloge na društvenim mrežama, web sajt kao i prvu mobilnu aplikaciju za poručivanje hrane. Na tržištu punom izazova, uspeli smo da pozicioniramo brend kao jedan od najboljih i najprepoznatljivijih lanaca fast food restorana u Srbiji, pretežno posredstvom digitalnih kanala.
2009. godine pokrećemo prvi zvanični web sajt. Naredni korak ka jačanju brenda i povećanju obima prodaje bio je razvoj mobilne aplikacije za poručivanje hrane, kao i prijem porudžbina putem web sajta. Prisustvo brenda prate i nalozi na najpopularnijim društvenim mrežama u Srbiji (Facebook, Twitter, Instagram) na kojima kontinuirano radimo na jačanju prisustva kroz zanimljiv sadržaj i adekvatnu promociju istog. Nakon sedam godina aktivnog rada i permanentnog prisustva na digitalnim kanalima KFC Srbija se nalazi među vodeća 3 brenda u kategoriji brze hrane.
Provodeći dosta vremena u komunikaciji sa KFC fanovima i osluškujući njihove želje i sugestije, pronašli smo načine kako da zajedno izgradimo brend koji stečeno poverenje stavlja u prvi plan i iznad svega. Izrada “custom made” Facebook aplikacija, promovisanje novih proizvoda kroz seriju Tweet up događaja, praćenje trendova u oblasti digitalnog advertajzinga i niz drugih aktivnosti pozicionirale su KFC Srbija u sam vrh fast food restorana na domaćem tržištu.
Danas KFC zajednica ima više od 110.000 pratilaca. Nastavljamo da je gradimo ne zaboravljajući pritom da je pored njene brojnosti podjednako važna komunikacija sa članovima iste koju želimo da negujemo trudeći se da iz dana u dan budemo sve bolji.
Pored aktiviranja online zajednice, podjednako važan izazov bio je i povećanje broja poseta u samim restoranima putem različitih aktivacija (online +offline). Online marketing, u ukupnom marketingu samog brenda, zauzuma glavni udeo, što nam je, pored online analitike, omogućilo detaljan uvid kada je u pitanju merenje učinka samih kampanja. Zavidni rezultati u domenu rasta prodaje i povećanja broja online porudžbina poslužili su kao osnov za predlaganje narednih aktivacija.
Izgradnja identiteta koji podrazumeva potrošače u središtu, donošenje odluka o novim ponudama i proširenju portfolija uz uvažavanje njihovih stavova, otvaranje novih restorana na mestima gde postoji izraženo interesovanje i sistem nagrađivanja za lojalne kupce neki su od ključnih primera prilagođavanja samog brenda svojim korisnicima. Motivisanost kupaca da učestvuju u svim vrstama unapređenja nije izostajala, što nam je dodatno pomoglo da definišemo pravce daljeg razvoja.
Koristeći najsavremenije statističke alate za merenje uspešnosti svih online kampanja kao i prisustva generalno, od samog početka do danas, donosimo zaključke u kom smeru je potrebno preduzimati dalje akcije i na koji način održati poverenje na konstantno promenljivom i konkurentnom tržištu. Stručno vođenje sa naše strane i poverenje klijenta sa druge, naša su formula za uspeh koji neizostaje kada se cilj jasno postavi i napori usmere ka njemu.