LinkedIn – Pravo mesto za Vaš brend

28.06.2016.

Uncategorized

ellecta

LinkedIn platforma često se smatra “profesionalnom mrežom” – onlajn prostorom rezervisanim pre svega za regrutovanje ljudi u potrazi za poslom. Međutim, LinkedIn se veoma brzo razvio u bogatu društvenu mrežu koja, pored toga što predstavlja alat za regrutovanje, služi kao i idealno sredstvo za angažman brendova i kompanija.

Kako ljudi iz sveta marketinga počinju da razumeju potencijal LinkedIn-a, ovaj sajt postaje važan društveni kanal gde marketinški timovi mogu iskoriste svoj brend i stvore sadržajne odnose sa svojim ciljnom grupom. U ovom kontekstu, LinkedIn u velikoj meri pretiče Facebook i brzo sustiže Twitter.

Sa više od 430 miliona korisnika širom sveta i prosečno 2 nova člana u sekundi, a 190 miliona jedinstvenih mesečnih posetilaca, marketinški stručnjaci jednostavno moraju da uključe LinkedIn u svoju strategiju sadržaja i nauče kako da najbolje iskoriste svoj brend putem ove napredne društvene mreže. Činjenica da je Microsoft, jedna od vodećih svetskih tech kompanija, najavila kupovinu LinkedIn-a za 26,2 milijardi dolara (u gotovini), dovoljno govori o njegovom uspehu.

wersm-linkedin-most-influential-657x360
Posedovanje stranice kompanije na LinkedIn-u pruža vam ogromne mogućnosti za razvoj, uključujući:

  • Povećanje svesti o brendu
  • Povezivanje sa klijentima i sticanje novih
  • Promovisanje događaja
  • Privlačenje influensera u svojoj industriji
  • Regrutovanje talenata

U nastavku pročitajte par saveta za brendove koji žele da putem LinkedIn-a svoju marketinšku strategiju podignu na viši nivo.

Ohrabrite zaposlene da učestvuju u izgradnji brenda

Današnji brendovi moraju da zarađuju, a ne da kupuju pažnju publike. U cilju rasta brend mora da izgradi odnose sa svojom publikom i na svoju kompaniju stavi “ljudsko lice”. LinkedIn je odličan način da se uspostavi veza između potencijalnih klijenata i stvarnih ljudi koji stoje iza svog brenda.

Većina brendova održava svoju kompanijsku stranicu na LinkedIn-u, gde grade svoje prisustvo, dele ažurirane podatke o kompaniji i navode na interakciju sa ciljnom grupom. Pored ovih pogodnosti, Company Pages takođe predstavljaju jedinstvenu priliku da svom brendu date ljudske karakteristike. Povezivanje sa publikom je više od samog objavljivanja informacija o vašoj kompaniji – govorimo o boljem razumevanju ljudi koji stoje iza brenda i imaju uvid u kompanijsku kulturu. “Ukoliko vaši zaposleni ne govore o vama, smatrajte da ste nevidljivi.” – kaže izvršni urednik LinkedIn-a Danijel Rot. Podsticanjem zaposlenih da postanu aktivni na LinkedIn stranici vaše kompanije stvarate čvrstu kolektivnu mrežu. Ne samo da će to povećati vidljivost kompanije za nove kupce i potencijalne zaposlene, već će vam pomoći u osnivanju kompanijske kulture u kojoj su zaposleni uključeni u sam brend i doprinose jedinstvenom cilju. Ohrabrite zaposlene u svim sektorima da se aktivno uključe u LinkedIn stranicu kompanije dodavanjem kompanije njihovom ličnom profilu i komentarisanjem novih vesti o kompaniji.

MTIyMzAzNjQ1MjE4ODY1NzY2

Iskoristite sve pogodnosti koje vam LinkedIn pruža

LinkedIn ima veliki broj odličnih alata koji marketinški stručnjaci mogu koristiti, kako za povećanje angažovanja publike, tako i njihov status lidera u datoj zajednici. Osim već pomenutih prednosti o tome koliko je važno postati aktivni član u LinkedIn grupi, postoji još jedan odličan način da što bolje predstavite svoj brend, a to je opcija Showcase Pages.

Showcase Pages je ekstenzija stranice vaše kompanije posebno dizajnirana kako bi se skrenula pažnja na vaš brend ili poslovanje. Na ovaj način, brendovi i kompanije mogu da razmenjuju sadržaje sa ciljnim grupama i pruže dodatne informacije o određenim kampanjama ili aspektima poslovanja. Ovo je posebno korisno za brendove koji imaju raznovrsnu publiku koja ne reaguje isto na poruke i tehnike marketinga. Otvaranje Showcase stranice zagarantovano čini da svi marketinški napori dođu do pravih ljudi slanjem najefikasnije poruke, što pomaže u razvoju odnosa i povećava angažovanje.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nedavno je LinkedIn objavio listu deset najuticajnijih brendova koji su korišćenjem Showcase stranice uspeli da targetiraju različite segmente publike sa informacijama o novim proizvodima, korisnim savetima, pozivnicama za događaje, i prilagođenim video sadržajem. Primetićete da su u pitanju brendovi pretežno iz sveta tehnologije:

1. Microsoft
2. Forbes
3. Harvard Business School
4. IBM
5. Inc.
6. Hewlett-Packard
7. Google
8. SalesForce
9. DOMO
10. EY

LinkedIn ShowCase Pages su svakako odlična prilika za efikasnu izgradnju odnosa i angažovanje u zajednici, kao i za vešto targetiranje sadržaja koji dopire do prave publike na pravi način.

Da li ste spremni da svoj brend predstavite u najboljem svetlu?

Comments are closed.