SEO je dugoročna marketing investicija sa ciljem da vam obezbedi dobro pozicioniranje za željene ključne reči na internet pretraživačima
Internet pretraživači postali su vodeći izvor informacija na osnovu kojih korisnici donose odluke o kupovini. Dugoročno gledano, pravilno urađena optimizacija sajta za pretraživače predstavlja najefikasniji oblik marketinga jer vam omogućava dobru poziciju za relevantne ključne reči bez potrebe za plaćenim oglašavanjem. Drugim rečima, investicija u dobro pozicioniranje sajta vam donosi kredibilitet i osigurava dugoročnu bolju online vidljivost na duže staze.
Posete koje dobijate sa pretraživača su fokusirane, što znači da korisnici koji vas pronađu ovim putem već aktivno tragaju za proizvodima ili uslugama koje nudite i stoga predstavljaju potencijalne klijente
Obzirom da vas potencijalni klijenti pronalaze u trenutku kada aktivno pretražuju internet za nešto što imate da ponudite, vaša šansa da napravite prodaju ili ostvarite kontakt postaje znatno bolja i izvesnija
Iako optimizacija za pretraživače zahteva kontinuirano ulaganje, ovaj oblik marketinga se na duge staze pokazao kao veoma isplativa investicija jer organske posete često pokazuju veći ROI i bolju stopu konverzije