Digital Marketing Insights - Ellecta Digital Blog

BLOG

Instagram u Srbiji – Svi smo tu!

Autor: ellecta , 23.01.2017. Uncategorized

Iz meseca u mesec broj Instagram korisnika munjevito raste i slobodno možemo reći da ova mreža trenutno doživljava svoj treći talas masovne ekspanzije. U trećem kvartalu 2015. broj otvorenih naloga na Instagramu u našoj zemlji iznosio je oko 360.000, dok je ta cifra danas praktično utrostručena i iznosi 1.200.000. Većinu korisnika čine pripadnice lepšeg pola (čak 650.000) dok je muškaraca na ovoj mreži za 90.000 manje – 560.000.

Pročitaj više

Trendovi u web dizajnu: kako da vaš sajt izgleda – odlično?

Autor: ellecta, 17.06.2016. Uncategorized

Web sajtovi su jedan od najvažnijih kanala promocije i distribucije. Predstavljaju “ličnu kartu” kompanije i potencijalni kupci, partneri i zaposleni najčešće na osnovu njega formiraju prvi utisak o kompaniji. U ovom postu vam predstavljamo neke od najvažnijih trendova u web dizajnu. Razmišljate o izradi novog sajta za vaš biznis? Pročitajte post i prikupite dobre ideje. […]

Pročitaj više

SnapChat: Aplikacija koja podiže komunikaciju na viši nivo

Autor: Zorana Vojinović, 26.05.2016. Uncategorized

Ukoliko je do sada niste koristili, sigurno ste čuli za nju! SnapChat aplikacija za mobilne telefone omogućava vam da na brz i zabavan način razmenjujete slike i video zapise sa prijateljima i porodicom. SnapChat je lansiran na tržište još 2011. godine ali tek sada uživa svoju najveću popularnost, posebno među mlađim korisnicima. Razlozi za to su upravo njegove specifične […]

Pročitaj više

Na Vajberu svašta novo

Autor: Zorana Vojinović, 21.03.2016. Uncategorized

O Vajberu u Srbiji nije potrebno pisati veliki uvod. Ova aplikacija za razmenu poruka je verovatno instalirana na više od 90% pametnih uređaja u Srbiji. Verovatno vam nije poznato da je i Vajber prošao kroz proces akvizicije kada ga je u februaru 2014. godine kupio Rakuten, najveći japanski sajt za onlajn kupovinu.

Pročitaj više

Aktivnost korisnika na društvenim mrežama

Autor: ellecta, 01.03.2016. Uncategorized

Ukoliko je prisustvo vašeg brenda na Internetu postavljeno na kvalitetnim osnovama, znate da je cilj podstaći ciljnu grupu na neku akciju. Ta akcija se, u zavisnosti od tipa kampanje, može definisati kao lajkovanje fan stranice, deljenje statusa, poseta sajta pa sve do konkretnijih rezultata poput ostvarene kupovine/narudžbine proizvoda. Pošto su u toj disciplini rezultati bitni, […]

Pročitaj više

Realnost virtuelna, marketing pravi

Autor: ellecta, 11.02.2016. Uncategorized

Iako priča o virtuelnoj realnosti (VR) uopšte nije nova, kada je kompanija Oculus predstavila svoj proizvod Rift svi su počeli da veruju da bi jednostavno rešenje konačno moglo biti na dohvat ruke. Da stvar ipak nije tako jednostavna, pokazao je i razvoj ovog proizvoda počevši od prototipa za Kickstarter kampanju 2011. godine pa sve do […]

Pročitaj više

Programmatic oglašavanje – #onokad program kupuje oglase

Autor: Uroš Cvetojević, 15.01.2016. Uncategorized

Ukoliko se detaljnije upoznati sa oblastima kao što su digitalni marketing i online oglašavanje, znate da je to vrlo dinamična oblast u kojoj se koristi svaka prilika za unapređenje poslovanja i poboljšanje rezultata. Od samog početka je fokus bio na merenju rezultata i postizanju ciljeva na najefikasniji mogući način. Protekle godine je bio primetan brzi […]

Pročitaj više

Google Analytics: Šta je potrebno da znate o svom sajtu?

Autor: Zorana Vojinović, 08.12.2015. Uncategorized

Kada je reč o servisima i alatatima koji dolaze iz Gugla, na početku ih možemo podeliti na dve kategorije – one koji su nastali u Guglu i one koji su preuzeti od drugih inovatora. Google Analytics je deo ovih drugih. Nakon što je u aprilu 2005. godine Google preuzeo Urchin, u novembru iste godine je […]

Pročitaj više

Šta je CPM (Cost Per Mille)?

Autor: ellecta, 24.11.2015. Uncategorized

Cost Per Mille (Cost Per Thousand) predstavlja meru za količinu novca koju oglašivač plaća za 1000 prikaza njegovog oglasa na određenoj oglašivačkoj mreži. Istovremeno predstavlja i način zakupa određenog oglasnog rešenja.

Pročitaj više

Oglašavanje na Instagramu

Autor: Zorana Vojinović, 17.11.2015. Uncategorized

Instagram je stekao reputaciju društvene mreže na kojoj nema hejta. Od samog starta Instagram je postavljen kao mreža za vizuelno lepe stvari, a one najčešće privlače pozitivne reakcije. I pored dobre reputacije i brzo rastuće baze korisnika, Instagram nije imao model monetizacije u trenutku kada ga je Facebook kupio za milijardu dolara. Nakon te akvizicije, […]

Pročitaj više

WordPress Meetup 21.10.2015, Beograd

Autor: Luka Petrović, 29.10.2015. Uncategorized

Posle letnje pauze i WordCamp-ova u Beogradu i Rijeci, WordPress zajednica u Srbiji, čiji je glavni razlog postojanja edukacija svih koji žele da se bave WordPress-om, nastavlja sa redovnim okupljanjima. 21. oktobra u Domu Omladine održan je deveti po redu, izuzetno posećen, WordPress Meetup Srbija. Tri predavanja i panel diskusija nakon njih, bili su dovoljni da […]

Pročitaj više